حاشیه‌های حضور وزیر ورزش در بندرعباس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 296
نویسنده : فــردیـن احـمدی

صبح امروز وزریر ورزش و جوانان به همراه رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در بندرعباس بازدید سرزده ای از تمرین تیم ملی امید داشتند.

 

 

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، این سفر در حالی انجام شده بود که اداره کل ورزش و جوانان استان هیچگونه اطلاع رسانی جهت پوشش خبری خبرنگاران و عکاسان انجام نداده بود.

 

از حواشی این بازدید می توان به حضور تعدادی از هواداران تیم فوتبال آلومینیوم المهدی اشاره کرد که در پایان بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرین تیم ملی امید مانع سوار شدن وی شده و خواستار رسیدگی به مشکلات این باشگاه شدند که گودرزی در پاسخ به سوال هواداران گفت: صبح امروز جلسه ای با استاندار هرمزگان برگزار کرده و قرار بر آن شد پس از رایزنی با وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات این باشگاه برطرف شود و استاندار هرمزگان قول پیگیری برطرف شدن این مشکل را داده است.

 

همچنین در ادامه مظفر ارتنگ یکی از قهرمانان هرمزگانی جهان در رشته نجات غریق با حضور در کنار وزیر ورزش و جوانان از عدم رسیدگی به مشکلات ورزشکاران در هرمزگان گلایه کرد و افزود: نمی دانم دیگر برای استان هرمزگان باید چه افتخاری کسب کنم تا شاید مطرح شوم و اندکی توجه به سمتم صورت گیرد.

 

وی اظهار کرد: در حالی که در استان های دیگر برای قهرمانان روزشی ارزش و احترام قائل هستند و همگی از جوایز ارزنده ای بهره می برند بنده برای رفتن سرکار و درآمدزایی هم مشکل دارم و تنها با فروختن طلای همسرم زندگی خود را می گذرانم.

 

وزیر ورزش و جوانان در خاتمه سخنان این قهرمان جهان قول پیگیری مشکل این قهرمان را داد.

 

از نکات حاشیه ای دیگر، حضور محمد مایلی کهن در جمع هواداران فوتبال بود که وی پس از شنیدن مشکلات این قهرمان جهان قول پیگیری و برطرف کردن مشکلاتش را از طریق وزارت ورزش و جوانان را داد.

 

مایلی کهن همچنین در جمع هواداران خود را فردی دلسوخته و از جنس ورزش دانست که برای برطرف کردن مشکلات جامعه ورزش حاضر است از خود بگذرد.

 

وی در حالی که از سوی هواداران بارها با شعار "مایلی دوستت داریم" تشویق می شد، اظهار کرد: با وجود اینکه از کودکی دست به هرکاری زده و از فروختن کیک تا بستنی خود را به سطحی رساندم که اکنون از لحاظ مالی مشکلی ندارم اما همواره خود را از مردم دانسته و همراه آن ها بوده و سعی نمی کنم فراموش کنم از کجا شروع کرده‌ام و در حال حاضر با وجود بیماری‌ام، خود را خادم مردم می دانم.

 

انتهای پیام





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: حاشیه‌های حضور وزیر ورزش در بندرعباس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 400
بازدید دیروز : 1971
بازدید هفته : 5323
بازدید ماه : 5267
بازدید کل : 130400
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com